
От правото на връщане в рамките на 14 дневен срок от датата на покупка се възползват абсолютно всички артикули, отговарящи на следните условия:
1. Артикулът да е бил закупен от магазин на „ЕРКО ТЕХНОЛЪДЖИ“ ЕООД.
2. Датата на подаването на молбата не трябва да бъде по-късна от 14 дни от датата на покупка на съответния артикул.
3. Артикулът трябва да е в пълен комплект с придружаващи всички нужни документи – фискален бон, гаранционна карта /за електроника, за всички останали артикули – фискалният бон заема ролята на гаранционната карта/, приемо-предавателен протокол /ако такъв е издаден/, фактура /ако такава е издадена/.
4. Артикулът трябва да бъде със запазен търговски вид – както е бил закупен от магазин на „ЕРКО ТЕХНОЛЪДЖИ“ ЕООД – неразопакован, без следи от употреба и със запазени етикети & опаковка.
При всички спазени условия и подадена молба в срок, клиентът получава заплатената сума за съответния артикул в пълен размер, без да дължи допълнителни такси и неустойки. Ако клиентът е заплатил сумата в брой, тя ще бъде получена в брой при предаване на артикула. Ако клиентът е заплатил артикула по банков път – сумата ще бъде възстановена по банков път. Ако клиентът е закупил артикула на изплащане – той трябва да предостави договора за покупка на изплащане, който ще бъде изпратен за анулиране към лизинговата компания.
Стартирани мобилни устройства с въведени потребителски данни не подлежат на връщане!
От правото на замяна в рамките на 14 дневен срок от датата на покупка се възползват абсолютно всички артикули, отговарящи на следните условия:
1. Артикулът да е бил закупен от магазин на „ЕРКО ТЕХНОЛЪДЖИ“ ЕООД.
2. Датата на подаването на молбата не трябва да бъде по-късна от 14 дни от датата на покупка на съответния артикул.
3. Артикулът трябва да е в пълен комплект с придружаващи всички нужни документи – фискален бон, гаранционна карта /за електроника, за всички останали артикули – фискалният бон заема ролята на гаранционната карта/, приемо-предавателен протокол /ако такъв е издаден/, фактура /ако такава е издадена/.
4. Артикулът трябва да бъде със запазен търговски вид – както е бил закупен от магазин на „ЕРКО ТЕХНОЛЪДЖИ“ ЕООД – неразопакован, без следи от употреба и със запазени етикети & опаковка.
При всички спазени условия и подадена молба в срок, клиентът получава правото да замени закупеният от него артикул с друг подобен на същата или по-висока стойност. Ако артикулът, с който се заменя старият е с по-висока стойност, разликата се заплаща на място, а клиентът получава фискален бон за стойността на разликата.
Стартирани мобилни устройства с въведени потребителски данни не подлежат на замяна!
1. Определените в този екземпляр закупени артикули чрез търговската си марка, код и уникален сериен номер S/N, имат гаранционен срок от 24 месеца за физически и 12 месеца за юридически лица. Този срок започва да тече от датата на покупка.
2. Гаранцията се осъществява БЕЗПЛАТНО във всеки работен ден на адрес – ул. „Цар Освободител“ № 4, гр. Кубрат, общ. Кубрат, обл. Разград, България /Магазин „ERKO“/. Поправката на продукта се извършва чрез поправка в оторизиран сервиз в рамките на максимум 1 месец, считано от момента на извършена от клиента рекламация в съответствие с приложимото законодателство.
3. Гаранционният срок спира да тече от момента на заявяването на рекламацията от страна на клиента до момента, в който клиента получи известие за отстранен дефект.
4. Гаранцията не важи за повреди възникнали от: неправилна употреба на продукта, поддръжка и съхранение; изпускане на продукта; електрически / механични / топлинни удари; наличие на силно замърсяване; проникване на течности в продуктите, излагане на огън, неправилно охлаждане, излагане на висока влажност и употреба, която не отговаря на описанието в упътването или погрешна експлоатация.
ПРАВА НА КУПУВАЧА
Независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба, съгласно гаранцията по чл. 112 – 115 от Закона за защита на потребителите, а именно: Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната ѝ с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1.стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2.значимостта на несъответствието; 3.възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него. Чл. 113. (1) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба. (2)Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. (3)След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114. (4)Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта ѝ, и не трябва да понася значителни неудобства. (5)Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди. Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности: 1.разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума; 2.намаляване на цената. 2 / 3 (2)Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя. (3)Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба. (4)Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително. Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока. (2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора. (3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1. Друга важна информация • Продукти с липсващи етикети, указващи серийни номера или по друг начин специфициращи продукта, или липсващи предпазни стикери, или дефекти, причинени от неправилна употреба и съхранение, като например, но не само: пукнатини, цепнатини, усуквания, разглобявания или липсващи елементи, следи от изгаряне или проникване на течности - ще бъдат основание за отказ от гаранционно обслужване. • Препоръчваме продуктът да бъде изпращан в оригиналната си опаковка, за да се гарантира цялостта му по време на транспортиране. При всички положения купувачът е отговорен за доброто опаковане на продукта, който се рекламира, така че той да не бъде увреден по време на транспортирането му. • Гаранционната карта не важи за грешки в софтуера. • Продавачът се освобождава от отговорност и няма да предоставя гаранционно обслужване на продукта при извършени промени в хардуера или промени в софтуерната конфигурация на продукти с електроника или използването на неподходящ или нелицензиран софтуер, за продукти, за които това е приложимо.
ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПОТРЕБИТЕЛСКО ПРАВО /МОЛЯ, ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ЗАПОЗНАЙТЕ С УСЛОВИЯТА/
След успешно изпращане на данните, вашата молба ще бъде разгледана в рамките на 1 /един/ работен ден и ще се свържем с вас на посочените от вас данни за кореспонденция.
При невъзможност за попълване на формуляра онлайн - такъв ще Ви бъде предоставен и в нашият магазин.